recent
أخبار ساخنة

توزيع حفاضات الأطفال

مشاريع الفلوس
الصفحة الرئيسية

 توزيع حفاضات الأطفال

مشروع النهارده هو مشروع مهم جدا لكل بيت نسبة الخساره فيه زيرو نسبة الإقبال عليه ممتازة وبرأس مال بسيطه جدأ تقدر تعمل المشروع والمشروع هو توزيع حفاضات الأطفال

طيب هنبدأ ازاي

أول شئ توفير سيارة لو موجوده عندك كده انت وفرت حجات كثيره على نفسك طيب لو معندكش ما فيش مشكله نوفر تروسيكل.

نبدأ ندور على أكبر تاجر جملة في المنطقة وتعرف منه الأسعار والأسعار بتختلف على حسب الحجم يعني طفل سنتين غير أربع سنوات ونشتغل في الأول على أفضل نوع موجود بالأسواق واختار وقت مناسب ليك توزيع فيه على السوبر ماركت والصيدليات ومحلات الورقيات وجرب المشروع وشوف وضع السوق معاك لو الدنيا تمام افتح محل وأعرض فيه كل الورقيات ووزع الأكياس مع الحفاضات وخلي عندك ثقه في ربنا أن تعبك مش هيضيع، وإن شاء الله المشروع يكبر معاك ده كان مشروع النهارده سهل وبسيط 

عناوين مصانع الحفاضات في مصر

شركه كانجز وارلد مصر: ويمكن التواصل من خلال العنوان التالي: شارع السعادة- أبراج عثمان- مصر الجديدة- القاهرة.

مصنع فلورا للأوراق الصحية والحفاضات: ويمكن التواصل من خلال العنوان التالي: المنطقة الصناعية الأولى قطعة 194،195- السادس من أكتوبر- الجيزة-مصر.

الشركة العربية العالمية للتنمية الصناعية: ويمكن التواصل من خلال العنوان التالي: 83 شارع شهاب بجوار مدرسة ميت عقبة – المهندسين – الجيزة.

شركة الأشراف للمنتجات الورقية: ويمكن التواصل معهم من خلال العنوان التالي: 43 شارع الملاح متفرع من شارع احمد عرابي شبرا الخيمة، أول بجوار بنزينه عثمان أمام مدرسه عمرو بن العاص الابتدائية.

المصرية للمنتجات الصحية والورقية: ويمكن التواصل من خلال العنوان التالي: المنطقة الصناعية ب 2، ش أسوان، بجوار مصنع حفني، العاشر من رمضان. الشرقية، مصر.

مصر للتجارة والتصدير والاستيراد: ويمكن التواصل من خلال العنوان التالي: 17 ش المستشفى العام المنصورة. دقهلية، مصر.

يونيتشارم الشرق الأوسط وشمال أفريقيا للصناعات الصحية: ويمكن التواصل من خلال العنوان التالي: قطعه بي إن إي، منطقه زيزينيا، مدينه التجمعات الصناعية، المنطقة الصناعية الثالثة، العاشر من رمضان. الشرقية، مصر.

شركة البردى لصناعة الورق: ويمكن التواصل من خلال العنوان التالي: السادس من أكتوبر- المنطقة الصناعية الرابعة- أمام مطابع أخبار اليوم.

google-playkhamsatmostaqltradent